My hope

Hari ni received package yang saya pesan. Bukan senang saya nak buat pesanan online....apatah lagi kalau barang yg hendak dibeli itu takdalah penting sangat or tahap keyakinan ttg online store kureng sket. Tapi package ni mmg takda ragu2, bila di offer tanpa berlengah masa terus saya order dan bayar. Heheh....jeng,,jeng..jeng...apa yer?...."Things you cant miss"



Yup! These 3 books....bila dapat peluang beli buku ni dengan harga yg murah sket, so saya tak lepaskan peluang dan yang paling penting bila beli buku2 ni saya berpeluang menghadiri seminar yang saya 'termiss' dulu.....7 Habits of Highliy Effective People! Wah mmg nak sangat pegi seminar ni....sbb ianya sangat2 memotivasikan diri....(saya mmg perlu dimotivasikan...hehe!) These 3 books are:
1. The Leader in Me-Untuk mendidik anak2 dengan berkesan
2. Predictable Results in Unpredictable Times-For business
3. Great Work Great Career-For Career

So, apa kaitannya dengan tajuk "My Hope"? Harapan saya, saya dapat belajar banyak perkara daripada ketiga2 buku ini dan juga seminar yang akan saya hadiri secara percuma yang berharga RM 2K plus (somewhere next year). Last but not least saya berharap saya dapat berjumpa dont know what to call, but I can say one of my motivater....(haraplah dapat jumpa masa seminar tu nanti and borak lama2....hehe!)

Eeeerrmmm, nak baca mana dulu ni???? Maybe The Leader in Me....
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment