It's all over

After all these years I've been trying to conserve everything that I had in my life, now everything is gone...I guess this is the best way for me...for the others....I'm free now....not totally free but will be....and it will be the happiest day in my life. May Allah protect me and save me....and of course forgive me for every wrong doin I've done all this while....

I accept this fate of my life n I will go on....cause life goes on.....

Bunkface-Situasi
Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
dan aku, ku layu
disitu
Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku
C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
tuk menggapai bintang
terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
engkaulah, destinasiku
dalam ingatanku .. oh oh oh…
Kerana diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang ku temui
dan aku, ku tunggu .. oh oh oh
disitu
Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

I like this song, but it never occurred to me that it has meaning to my life.....kepada yg pernah mendoakan untuk saya, saya ucapkan terima kasih.....
Category: 2 comments

2 comments:

IzanJay said...

The truth is Nia..it is so true that Allah tu Maha Penyayang...DIA tidak akan menguji hambanya kalau hambanya itu tidak mampu mengatasi ujianNya..sebab U mampu,insyaAllah u akan mampu mengatasi fasa dugaan sekarang ni..my prayer will always be with u Nia, always...

ain ismail said...

Thanks....thanks again for being there when I need you....really appreciate that. Dont worry, Allah sedang menguji I and maybe ada kesilapan I di mana-mana. I am prepared and continuously preparing myself for such things to happened again. Kita harus terima kenyataan hidup walaupun ia amat pedih pada mulanya, but as time goes by things will be healed n pasti kita akan bersyukur atas apa yg berlaku....

Post a Comment